Witamy, Gościu Serdeczny
Proszę zaloguj się albo zarejestruj.    Nie pamiętasz hasła?

horariusz na wizytę medyczną
(1 wejść) (1) Gość
W dółStrona: 1
TEMAT: horariusz na wizytę medyczną
horariusz na wizytę medyczną 8 lat(a), 6 mies. temu  
może i błahostka,ale z racji typu lekarza i tego,że się przemogłam umówiłam postanowilam zrobić taki horoskop na pytanie jaki bedzie przebieg wizyty u psychiatry.
no miewam skrajne wahania nastrojów, mimo jakichś prób relaksu itd, to ciągle wraca,pogłębia,różne mysli chodzą po głowie więc specjalista i farmakologia wydały mi sie byc najlepszym rozwiązaniem..

co do planet w horariuszu to osoba starsza doświadczona, chyba z jej metody zadowolona nie będę [wenus kwadrat saturn], jakies nerwy [księzyc kwadrat mars,słonce kwadrat mars i uran]
też saturn w kwadracie do ascendentu hm
albo że samopoczucie 'wyszło'
czy może co innego tu widać?
przepraszam,ze znowu z pytaniem na forum,no ale jestem dość początkująca w sferze astro.
Pozdrawiam
A.
syntax
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.

Re: horariusz na wizytę medyczną 8 lat(a), 6 mies. temu  
Mysle,ze wizyta nie bedzie dla Ciebie przyjemna ponieważ księzyc-Twój sygnifikator jest w miejscu upadku saturna,tzn. lekarz nie zrobi dobrego wrazenia na Tobie i bedzie trudno zaufac mu.
Wydaje mi się,ze do tej wizyty moze nawet nie dojsc bo ksieżyc nim utworzy kwadrature wczesniej zrobi trygon do słonca,ale nie jestem pewna bo pytanie tego nie dotyczyło.
jagna108
graphgraph
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.

Re: horariusz na wizytę medyczną 8 lat(a), 6 mies. temu  
W ten sposób nie interpretuje się horoskopów horarnych jak to zrobiłaś ty.Pomyliłaś to sobie z interpretacją horoskopu natalnego.