Witamy, Gościu Serdeczny
Proszę zaloguj się albo zarejestruj.    Nie pamiętasz hasła?
W dółStrona: 1
TEMAT: Relokacja
#4281
Relokacja 17 lat(a), 8 mies. temu  
Witam wszystkich. Jestem nowa, a na dodatek początkująca, więc może moje pytanie jest głupie-na ile zwracać uwagę przy interpretacji i tranzytach na radix, a na ile na horoskop po relokacji?
eufrozyna
Posty: 12
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#4282
Re: Relokacja 17 lat(a), 8 mies. temu  
Witaj

> może moje pytanie jest głupie

To nie jest głupie pytanie, sam się nad tym często zastanawiam.

> na ile zwracać uwagę przy interpretacji i tranzytach
> na radix, a na ile na horoskop po relokacji?

Więc przyznam Ci się szczerze, że pracując z horoskopami Polaków mieszkających za granicą pracuję z ich normalnymi horoskopami. Informacja zwrotna od nich jest pozytywna, więc myślę, że jeszcze jakiś czas będę w ten sposób pracował. Oczywiście nie jest wykluczone, że to się zmieni, ale skoro do zainteresowanych trafia to, co mówię, to jak na razie nie widzę potrzeby poszerzania warsztatu o interpretację horoskopów zrelokowanych.

Pozdrawiam
Tomasz
panTo
Admin
Posty: 1636
graph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
astrolabium.pl
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#4303
Re: Relokacja 17 lat(a), 8 mies. temu  
Dzięki za odpowiedź, Tomaszu. W zasadzie co do tranzytów to się zgadzam, że lepiej działa radix, ale ascendent? W moim przypadku ascendent zmienił się o 5 st. z blźniąt na byka i jak tak się przyglądam to w rzeczywistości też się zmieniłam. Może to sugestia?
eufrozyna
Posty: 12
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#4306
Re: Relokacja 17 lat(a), 8 mies. temu