Witamy, Gościu Serdeczny
Proszę zaloguj się albo zarejestruj.    Nie pamiętasz hasła?

Pytanie o interpretację - natalny
(1 wejść) (1) Gość
Tutaj możesz podać swoje dane z nadzieją, że ktoś z czytających pomoże Ci zinterpretować Twój horoskop. Prosząc o pomoc w interpretowaniu horoskopu najlepiej będzie jeżeli podacie dokładne dane urodzeniowe: data, godzina i miejsce narodzin.
W dółStrona: 1
TEMAT: Pytanie o interpretację - natalny
#10473
Pytanie o interpretację - natalny 13 lat(a) temu  
Witam serdecznie. Chciałem prosić w miarę możliwości o interpretację mojego horoskopu natalnego.
Mój radix jest wyliczony na 4 grudnia 1984 godz. 08:50 rano w Katowicach.


Od Dwóch lat "studiuję" sobie astrologię ale muszę przyznać, że potrzebuję wreszcie spojrzenia kogoś obiektywnego na moją sytuację. Tym bardziej, że od roku czuję się przygwożdżony jakimś totalnym paraliżem twórczym jeśli można tak to nazwać. Nie wiem co się dzieje ale nie jest to fajne. Jako dzieciak miałem strasznie dużo chęci do działania, dużo rysowałem, ogrom dosłownie potem wziąłem się za granie na gitarze, śpiew itd grałem w zespole i czułem, że to jest to ale od jakiegoś czasu coś mnie ostro blokuje. Pracę miałem niezła jakiś czas ale z niej zrezygnowałem idąc na studia bo chciałem je skończyć. Nową robotę zaczynam od kwietnia ale i tak czuję że każdy ruch jaki wykonam mnie pogrąży, nie wiem już co o tym myśleć. Może powinienem iść do psychiatry??? :/ Mam wrażenie, że jak tylko rzeczy zaczynają mi się podobać i dobrze układać to coś mi je rozwala. Jakbym działał pod jakąś presją.

Z góry dziękuje za podzielenie się uwagami. Wrzucam "kółko" przy okazji.
Henryk84
Posty: 1
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#10631
Re: Pytanie o interpretację - natalny 12 lat(a), 11 mies. temu  
Witam Cie Henryku. Masz bardzo ladny horoskop, na AC masz klasyczny aspekt "artysty".