Witamy, Gościu Serdeczny
Proszę zaloguj się albo zarejestruj.    Nie pamiętasz hasła?

prośba o interpretację
(1 wejść) (1) Gość
Tutaj możesz podać swoje dane z nadzieją, że ktoś z czytających pomoże Ci zinterpretować Twój horoskop. Prosząc o pomoc w interpretowaniu horoskopu najlepiej będzie jeżeli podacie dokładne dane urodzeniowe: data, godzina i miejsce narodzin.
W dółStrona: 1
TEMAT: prośba o interpretację
#10334
prośba o interpretację 13 lat(a) temu  
Witam.

Wczoraj złamałam nogę. Spojrzałam w horoskop, żeby zobaczyć jaki tranzyt za to "odpowiada". Znalazłam opozycję marsa do księżyca, czy mogę uznać ją za odpowiedniego "winowajce"? Ciekawa też jestem jak wpływ może mieć nadchodzące koniunkcja jowisza do marsa w kontekście mojej nogi, czy będzie miało to w ogóle znaczenie.
Oprócz tego zastanawiam się nad moją przyszłością. Studiuję chemię kosmetyczną ale do końca nie wiem czy powinnam wiązać przyszłość zawodową z moim kierunkiem studiów. Od dawna marzy mi się otworzenie własnej firmy, ale nie wiem czy mam do tego predyspozycję, czy sobie poradzę.
Trzecia (i ostatnia już sprawa) to miłość. A właściwie jej brak. Czekać czy już dać sobie całkiem spokój?;)
Jeżeli ktoś zechcę poświęcić mi chwilkę czasu to z góry bardzo serdecznie dziękuję.
I na koniec moje dane:
8.09.1988
godzina 19.45 Lublin

Pozdrawiam:)
manika
Posty: 1
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Ostatnio zmieniany: 2011/03/10 21:00 Przez manika.
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#10335
Re: prośba o interpretację 13 lat(a) temu  
jeżeli możesz to odezwij się na maila krzyswd@o2.pl bo mam sprawe apropo twojego złamania. Pozdrawiam
krzyswd
Posty: 1
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#10636
Re: prośba o interpretację 12 lat(a), 11 mies. temu