Witamy, Gościu Serdeczny
Proszę zaloguj się albo zarejestruj.    Nie pamiętasz hasła?

Mam serdeczną prośbę o interpretację relacji partnerskiej :)
(1 wejść) (1) Gość
Tutaj możesz podać swoje dane z nadzieją, że ktoś z czytających pomoże Ci zinterpretować Twój horoskop. Prosząc o pomoc w interpretowaniu horoskopu najlepiej będzie jeżeli podacie dokładne dane urodzeniowe: data, godzina i miejsce narodzin.
W dółStrona: 12
TEMAT: Mam serdeczną prośbę o interpretację relacji partnerskiej :)
Mam serdeczną prośbę o interpretację relacji partnerskiej :) 1 Rok, 11 mies. temu  
wstawiałam moje dane i mojego partnera na stronie astro.com ale ponieważ nie znam się na astrologii, to dużo nie wyniosłam z przedstawionego tam radixu i tabeli wspólnych aspektów. Wiem że mamy bardzo mocno działające na siebie nasze min. Wenus i Mars, właściwie było tam dosyć dużo pozytywnych informacji ale też negatywnych i ... niektóre wzajemnie się wykluczały patrząc na to spojrzeniem laika ... Mam galimatias w głowie ...

Będę bardzo wdzięczna za wszelkie informacje nad czym musimy pracować bo kwadratury to powodują a co nam sprzyja i pomaga w byciu razem :) ,,cementuje"
W ogóle jestem ciekawa czy to dobry związek.
Serdecznie dziękuję :)
Lillith
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Ostatnio zmieniany: 2010/03/14 14:08 Przez Lillith.Powód: nikt się nie interesuje prośbą
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.

Re: Mam serdeczną prośbę o interpretację relacji partnerskiej :) 1 Rok, 11 mies. temu  
Dlaczego masz takiego nicka?
panTo
Admin
graph
astrolabium.pl
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.

Re: Mam serdeczną prośbę o interpretację relacji partnerskiej :) 1 Rok, 11 mies. temu